Monday, October 26, 2009

Anda rasa harganya mahal?

Saya tidak hanya menjual lampin kain moden ini untuk anda, tetapi saya ingin membantu anda didalam teknik menjaga kesihatan bayi anda dengan lebih baik. Sememangnya cloth diapers ini adalah pilihan terbaik bagi ibu bapa yang prihatin seperti anda.

Jika anda fikir harga yang saya letakkan adalah terlalu tinggi, bandingkan nilai pulangannya yang tiada nilainya - kesihatan bayi anda dan penjimatan berterusan dari segi perbelanjaan anda. Sememangnya ia adalah pelaburan yang berbaloi.

Ingin juga saya tekankan disini bahawa bukannya mudah untuk mendapatkan cloth diapers yang berkualiti tetapi pada harga yang berpatutan. Yakinlah wang yang anda laburkan ini sememangnya adalah satu pembelian yang berbaloi.

Harga ini hanya ditawarkan sekali sahaja dan harga yang sama tidak akan ditawarkan lagi dimasa depan. Jadi sebelum terlambat saya menggesa anda untuk terus memesan cloth diapers pada harga istimewa ini sekarang juga.

Amat rugi jika anda lepaskan peluang untuk membeli pada harga istimewa dengan penjimatan yang lebih ini

No comments:

istilah dlm cd

1. CD : cloth diaper / lampin kain.

2. Pocket diaper : Lampin kain yg mempunyai poket untuk memasukkan insert/soaker mengikut keperluan bayi.

3. Insert/Soaker : Penyerap kebasahan yg diperbuat kebiasaannya dari fabrik microfibre, boleh juga diperbuat daripada kain napkin yg dilipat2.

4. Microfiber : Material tuala yg tebal, biasanya digunakan sebagai insert atau soaker untuk menyerap kebasahan.

5. Fleece : Sejenis fabrik yg tebal, gebu dan lembut seperti bulu biri2. Biasanya digunakan sebagai lapisan poket, diantara kulit bayi dan 'insert/soaker'. Fabrik ni membuatkan bayi berasa selesa dan kering.

6. PUL : Fabrik yg digunakan sebagai lapisan paling luar, mempunyai penebat air, mengelak kebasahan dari dalam menembusi luar lampin.

7. One size (OS) : Sais boleh diubah dari S /M/L dengan menggunakan snapbutton yg disediakan, boleh dipakai bayi dari lahir(3kg)- 3thn(13kg).